Είναι κεφάτη ψωνίζει απ’ τα LIDL…

Είναι κεφάτη ψωνίζει απ’ τα LIDL…
H Βρετανική εφημερίδα Guardian αποκαλύπτει όλο το «βρώμικο» παιχνίδι πίσω από την αλυσίδα σουπερμάρκετ LIDL. Ο Γερμανικός καπιταλισμός και ιμπεριαλισμός σ’ όλο του το μεγαλείο……

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ LIDL που ανήκει σε μια από τις πλουσιότερες οικογένειες της Γερμανίας δανείστηκε από την Παγκόσμια Τράπεζα για να επεκταθεί στην Ανατολική Ευρώπη και στα Βαλκάνια, με σκοπό … μπλα μπλα μπλα… (λένε διάφορες παπαριές), αλλά βασικά το κάνουν για να εξάγονται σταθερά τα Γερμανικά προϊόντα και να είναι ευχαριστημένοι οι Γερμανοί παραγωγοί και οι Γερμανικές εταιρίες τροφίμων.

Ωστόσο, ο Luiz Vieira, συντονιστής του Bretton Woods Project, που είναι μια βρετανική ΜΚΟ που παρακολουθεί την Παγκόσμια Τράπεζα, έχει να πει πολλά και βρώμικα. Γιατί η παγκόσμια τράπεζα έχει ανοίξει τα αδηφάγα σαγόνια της και θέλει να καταπιεί τα πάντα…. Ο κ. Luiz Vieira λοιπόν δήλωσε …. ότι ο Όμιλος Schwarz (σ’ αυτόν ανήκουν τα LIDL), ο οποίος ξεκίνησε το 1930 ως χονδρέμπορος τροφίμων στη Γερμανία, είναι τώρα ένας από τους μεγαλύτερους και ταχύτερα αναπτυσσόμενους ομίλους λιανικής πώλησης στον κόσμο και ο κ. Dieter Schwarz, είναι ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, με μια περιουσία που εκτιμάται στα 21 δισ. δολάρια!!!!

Το γερμανικό σούπερ μάρκετ Lidl και η θυγατρική της αλυσίδας Kaufland έχουν επωφεληθεί με σχεδόν $ 900 million από το δημόσιο χρήμα ανάπτυξης κατά την τελευταία δεκαετία, αποκαλύπτει η Guardian.

Σύμφωνα με τα αρχεία του, το International Finance Corporation (IFC), λιγότερο γνωστό, αλλά όλο και περισσότερο ισχυρό υποκατάστημα της Παγκόσμιας Τράπεζας, το οποίο επενδύει σε ιδιωτικές εταιρείες, έδωσε τα πρώτα του $ 100 εκατομμύρια, δάνειο προς τον Όμιλο Schwarz το 2004. Η χρηματοδότηση αυτή, ήταν να βοηθήσει την ομάδα να επεκτείνουν σε «επιλεγμένες αστικές περιοχές» σε απροσδιόριστες «χώρες στόχους στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη». Η Guardian έχει επιβεβαιώσει ότι κάποια από αυτά τα χρήματα πήγαν για να χρηματοδοτήσει την επέκταση της Lidl στην Πολωνία. Ακολούθησαν $ 75 εκατομμύρια για την Kaufland να επεκταθεί στη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, και το 2011 κατά $ 66 εκατομμύρια για Lidl στη Ρουμανία. Το 2013 , περισσότερα από $ 105 εκατ δόθηκε για τα σχέδια της Lidl στην κλιμάκωση στη Βουλγαρία και την Κροατία και να ανοίξει το πρώτο της κατάστημα στη Σερβία. Συνολικά, η IFC προβλέπονται περίπου $ 350 εκατ σε μακροπρόθεσμα δάνεια προς την πορεία του Ομίλου Schwarz σε όλη την Ευρώπη.

Βεβαίως αν τους ζητήσεις στοιχεία για το πόσες θέσεις εργασίας δημιουργήθηκαν και πώς από την επέκταση της εταιρείας έχουν επηρεαστεί οι τοπικοί παραγωγοί της κάθε χώρας…. Δεν μπορούν να δώσουν τίποτα. Λένε ότι είναι εμπορικές ευαίσθητες πληροφορίες και, ως εκ τούτου εμπιστευτικές. Και για να έρθουμε στα δικά μας:
  •     Είναι «εμπορικές ευαίσθητες πληροφορίες», ότι οι Έλληνες παραγωγοί αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα;
  •     Είναι «εμπορικές ευαίσθητες πληροφορίες», το ότι έχει πεθάνει η Ελληνική βιοτεχνία;
  •     Είναι «εμπορικές ευαίσθητες πληροφορίες», ότι τα Ελληνικά προϊόντα σαπίζουν γιατί τα καρτέλ και οι πολυεθνικές προβάλουν τα εισαγωγής και κυρίως τα Γερμανικά;
Παίρνουν δάνεια από την παγκόσμια τράπεζα για να επεκταθούν σε άλλες χώρες με σκοπό να βοηθήσουν τις τοπικές παραγωγικές μονάδες, κι’ αυτοί προωθούν μόνο τα Γερμανικά προϊόντα.
Πάνε σε όλη την Ανατολική Ευρώπη και τα Βαλκάνια, στήνουν κάτι παράγκες και μας αντιμετωπίζουν σαν τριτοκοσμικούς μαλάκες! Είμαστε;
Και έχουν το θράσος να πουλάνε και Γερμανικό κατεψυγμένο ψωμί, που το ψήνουν εδώ, για φρέσκο;
Κανονικά, αν ήμασταν κράτος με αξιοπρέπεια και περηφάνια έπρεπε να επιβάλαμε σε όλες τις αλυσίδες και τις πολυεθνικές πρώτα να προωθούν τα Ελληνικά προϊόντα, για το καλό της ανάπτυξης και την καταπολέμηση της ανεργίας.


Αν σας άρεσε,πατήστε

Κοινοποιήστε το

Στο Google+

Μπείτε στη παρέα του Αλητάκου, απλά πατώντας "like"

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...